Váš prohlížeč není podporovaný - stránky se nemusí zobrazit správně. Použijte podporovaný prohlížeč.

n4n0

140 fotek, červenec 2011, 1 747 zobrazení, přidat komentář
126 fotek, červen 2012 až červenec 2015, 1 627 zobrazení, přidat komentář
3 fotky, 1.9.2013, 3 103 zobrazení, přidat komentář
Monhartka and Terka came to bathe to the lake. Monhartka went into the water in brown blouse, skirt and stockings barefoot, Tera in light shirt, blue jeans and white socks. They entered the water, swam think Monhartka whole sank under the water and then emerged from the water and sat on the shore.
------------------------------------------------
Monhartka a Terka se přišly vykoupat do jezera. Monhartka šla do vody v hnědé halence, sukni a bosa v punčochách, Terka ve světlém tričku, modrých džínách a bílých ponožkách. Vstoupily do vody, zaplavaly si, Monhartka se celá potopila pod vodu a poté vystoupily z vody a sedly si na břehu.
32 fotek, včera, 1 066 zobrazení, přidat komentář | cestování, kultura, lidé, ostatní, zábava
k.zamrzlova@seznam.cz.........realitní makléřka ...
tel. 734709256
.........PIŠTE......... Ráda se seznámím...:-*.nebo pomohu
295 fotek, letos v červenci, 3 270 zobrazení, přidat komentář
182 fotek, červen 2010 až září 2014, 1 058 zobrazení, přidat komentář
537 fotek, únor až červenec, 3 767 zobrazení, přidat komentář
359 fotek, srpen až říjen 2010, 3 175 zobrazení, přidat komentář
417 fotek, letos v červenci, 11 736 zobrazení, 5 komentářů | cestování, krajina, města, příroda, rodina-přátelé
19.7. Vezeme starší děti na Tábor do Malejovic. Spíme v karavanu u Prahy. V pondělí je stále vedro, jedeme do Chomutova na Kamencové jezero. Pobyli jsem na nuda pláži. Lucinka poskákala na atrakcích.
Spíme u jezera na hrázi. V úterý ráno potřebuji vyřešit nějakou drobnost na autě (v Kadani) , je stále vedro, dáváme si zmrzku na moc pěkném náměstí.
Jedeme do Bezručova údolí. Objíždíme okolní přehrady na kolech a koupeme se v horských tůňkách. Spíme v údolí u potoka mezi 2 a 3 mlýnem.
Středa - přesun po hřebenech k Božímu Daru. Parkujeme na lesním palouku směrem na Potůčky u Černé. Většinu dne trávíme v horském potoku (Černá).
Odpoledne jedeme na kolech kolem Blatenského příkopu, přes Špičák, po Ježíškově cestě (Lucince se dost líbí) do Zlatého potoka.
Zpátky je to sakra do kopce a je hrozné dusno... Do karavanu se vracíme večer těsně před bouřkou. Byla to zatím nejhorší čina jakou jsme v našem bydlíku zažili.
Přes rachot krupobití jsme se ani neslyšeli. Asi se kolem prohnalo tornádo. všude polámané stromy. Jeden hned vedle karavanu...brr
Po probuzení zjišťujeme jak to všude kolem vypadá a jakou jsme měli kliku... Přejíždíme (stromy leží i na silnici) nad Hřebečnou. Parkujeme na planinkách u cesty k Mrtvému rybníku a jedeme kolem něj na Špičák na kolech. Do civilizace se nám z té krásy nechce a tak si dáváme oběd v bydlíku. Odpoledne bereme kola a jedeme kolem štol na Blatenský vrch a Vlčí Jámy.
Cestou jsme u Červené jámy natrefili úžasný lesní bufet. Museli jsme si tam dát aspoň pivko a nějaký zákusek abychom si to mohli vychutnat :-). Pak už na rozhlednu, Vlčí jámy a zase zpátky.
Vymyslel jsem jsem skvělou zkratku, která nás zavedla do divočiny, ale šťastně jsme to překonali. Rozhodli jsme se zůstat na místě přes noc. Krásný západ slunce...
V pátek ráno jsme skočili do blízkého potůčku a šli se podívat na východ slunce na Mrtvým rybníkem. Přesouváme se do Božího daru. Procházka po rašeliništi a dobrý oběd v hospůdce - penzionu hned u stezky.
Po obědě jedeme na kolech kolem Klínovce. Zpátky novou lanovkou.
Autem se jedeme osvěžit k potoku a na noc se přesouváme na Klínovec. Kocháme se hezkým západem slunce. Postupně utichá ruch a spíme na vršku sami.
V noci přišla opět pěkná bouřka. Kroupy, vichr, ale obešlo se to bez polámaných stromů :-) Po nadějném východu slunce přišla rázem mlha. Sjeli jsme přes Jáchymov do Karlových Varů.
S naší 13 m soupravou se ve Varech neparkovalo zrovna jednoduše, zůstali jsme u nádraží. Trochu mě zlobil kotník, tedy na procházku po Varech jsem "šli" na kolech. Hemžení národů nás vůbec neoslovilo. Najedli jsme se v Čínské restauraci plné hodujících asiatů, zajímavé. Potom krátký přesun k Sokolovu navštívit přátele. Přidali jsme se k dětské akci kterou si zorganizovali, plně si ji vychutnala Lucinka. Večer jsem zašli společně na picu a výborné pivko. Spali jsme na okraji městečka a zcela klidně. Metal fest na vedlejší louce se rozešel když jsme šli spát :-)
Neděle nás přivítala krásným počasím. Popojeli jsme do Lokte a na kolech jeli na společný výlet ke Svatoškám. Děti a Johanka si poskákaly na atrakcích. Přecpané bufety kolem Svatošek jsme vynechali
a jedli na zahrádce v restauraci na náměstí. Loket se nám mooooc líbil, počasí bylo úžasné. Na náměstí hrála živá středověká hudba, super!!! Na hradě se Lucinka propadla na ochozu a pořádně si odřela nohu :-( . Trochu jsme to opravili dortem a jeli do Mariánek. Možná nejsou tak luxusní jako Vary, ale nám byly rozhodně mnohem milejší...
Na noc jsme zakotvili v Kladské. Probudili jsme se do deště, ale šli jsme aspoň na kroužek po naučné stezce kolem rašelinišť. Oběd jsme si dali v bydlíku a vydali se pomalu domů.
V Lázních Kynžvart jsme ochutnali prameny a jeden moc milí místní nás vzal svým autem k okolním mimo město. Ještě jednou díky!!! Cestou domů jsme potkalli několik vydatných přeháněk a průtrží.
Po té poslední, nejvydatnější nás čekala krásná duha. Milá tečka za super výletem.
1 fotka, ve středu, 1 311 zobrazení, 1 komentář
6 fotek, ve středu, 4 924 zobrazení, přidat komentář
45 fotek, letos v červenci, 3 020 zobrazení, 5 komentářů
mil 19 | despe
5 fotek, v úterý, 907 zobrazení, přidat komentář
123 fotek, 30.6.2015, 928 zobrazení, přidat komentář | lidé, rodina-přátelé, umělecké, zábava
Modelka: Ivuška
Lokace: Bělá pod Bezdězem
Experimenty s nasvícením na ostrém slunci